GRIPatwork

GRIPatwork breidt uit: Carlo voegt zich bij het team

Inmiddels bestaat GRIPatwork al bijna 2 jaar als collectief van ondernemers die hun krachten hebben gebundeld om ondernemers te helpen meer inzicht en grip te krijgen op verschillende aspecten. Vanaf heden zal ook Carlo Pravisani zich aansluiten als partner bij het team van GRIPatwork!

Na enkele jaren marketingervaring op te hebben gedaan in de automotive branche bij onder andere Autec VLT en Muntstad, besloot Carlo dat het tijd was om voor zichzelf te beginnen. Carlo focust zich met zijn organisatie Digital Target voornamelijk op online marketing, waarbij hij zich het liefst blind staart op statistieken, dashboards en alles wat daarbij komt kijken. Hierbij werkt hij met tools als Google Ads, Google Analytics, Meta (voorheen Facebook) en Hotjar. 

“Mijn missie is ondernemers verder te helpen bij marketingvraagstukken. Ik vind het hierbij interessant om vanuit data te werken en dit om te zetten naar concrete acties.”
– Carlo Pravisani

De voornaamste reden om zich aan te sluiten bij GRIPatwork was voor Carlo omdat hij het prettig vond om de vrijheid te hebben van het ondernemen maar dit wel samen te doen met gelijkgestemden. Bijkomend voordeel is dat hij nu altijd kan terugvallen als opdrachtgevers dingen van hem vragen die niet tot zijn expertise behoren.  

Als er voor jouw organisatie in de GRIPatwork Smart Business Scan zaken naar voren komen ten aanzien van het meetbaar maken van data om nieuwe sales te genereren, dan kan Carlo je daar ongetwijfeld verder mee helpen! Hij voorziet je graag van bedrijfsadvies op het gebied van Sales & Marketing.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks tips over hoe je effectief, efficiënt maar vooral onbezorgd kunt ondernemen!

Meer blogs