Na enkele jaren marketingervaring op te hebben gedaan in de automotive branche bij onder andere Autec VLT en Muntstad, besloot Carlo dat het tijd was om voor zichzelf te beginnen. Carlo focust zich met zijn organisatie Digital Target voornamelijk op online marketing, waarbij hij zich het liefst blind staart op statistieken, dashboards en alles wat daarbij komt kijken. Hierbij werkt hij met tools als Google Ads, Google Analytics, Meta (voorheen Facebook) en Hotjar.
De voornaamste reden om zich aan te sluiten bij GRIPatwork was voor Carlo omdat hij het prettig vond om de vrijheid te hebben van het ondernemen maar dit wel samen te doen met gelijkgestemden. Bijkomend voordeel is dat hij nu altijd kan terugvallen als opdrachtgevers dingen van hem vragen die niet tot zijn expertise behoren.
Als er voor jouw organisatie in de GRIPatwork Smart Business Scan zaken naar voren komen ten aanzien van het meetbaar maken van data om nieuwe sales te genereren, dan kan Carlo je daar ongetwijfeld verder mee helpen! Hij voorziet je graag van bedrijfsadvies op het gebied van Sales & Marketing.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks tips over hoe je effectief, efficiënt maar vooral onbezorgd kunt ondernemen!