GRIPatwork

Overlegstructuur opzetten

Het vaststellen van de opbouw en organisatie van het overleg tussen bepaalde personen en/of organisatieonderdelen.

Probleemstellingen

  • De relevante informatie bereikt nog onvoldoende de juiste personen/teams op tijd en op een gestructureerde manier.
  • Tijdens werkoverleg met medewerkers wordt de status van gemaakte afspraken niet besproken.
  • Leidinggevenden scheppen onvoldoende randvoorwaarden voor medewerkers om tot de beste prestaties te komen.

Wat levert het op?

  • Medewerkers zijn (op tijd) op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen binnen (en buiten) de organisatie.
  • Uitwisseling van ideeën.
  • Op tijd kunnen bijsturen als beoogde resultaten niet worden behaald.
  • Duidelijkheid over eigen taken en werkzaamheden en die van collega’s.
  • Inzicht in of afspraken worden nagekomen. Pas dan heeft het maken van afspraken zin en kom je als bedrijf vooruit.
  • Medewerkers voelen zich betrokken. Dat motiveert.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Overlegstructuur opzetten
Het vaststellen van de opbouw en organisatie van het overleg tussen bepaalde personen en/of organisatieonderdelen.