GRIPatwork

Conversieoptimalisatie (CRO)

Drempels of afleidingen die ertoe leiden dat websitebezoekers vastlopen worden in kaart gebracht en verholpen om ervoor te zorgen dat de website meer converteert.

Probleemstellingen

  • Wij hebben onvoldoende klanten om onze omzetdoelstellingen te halen.
  • Er zijn op onze website drempels voor onze klanten om over te gaan tot koop.
  • Onze website sluit niet aan bij de identiteit die we willen uitstralen.
  • Onze website werkt niet goed op alle devices.
  • De website genereert geen leads of nieuwe aanvragen.

Wat levert het op?

  • Je website genereert leads of nieuwe aanvragen.
  • Hogere conversie (meer leads uit bestaand websitebezoek).

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Conversieoptimalisatie (CRO)
Drempels of afleidingen die ertoe leiden dat websitebezoekers vastlopen worden in kaart gebracht en verholpen om ervoor te zorgen dat de website meer converteert.