GRIPatwork

Klantreis samenstellen

Er wordt in kaart gebracht op welke momenten de klant momenteel in aanraking komt met de organisatie, om te achterhalen op welk moment de klant nog meer bereikt moet worden, om hem over te laten gaan tot een aanvraag of aankoop van een product of dienst.

Probleemstellingen

  • Wij weten niet uit welke componenten de klantreis bestaat.

Wat levert het op?

  • Je hebt je klantreis in kaart.
  • Je hebt concrete aanknopingspunten om de juiste marketingmiddelen te kunnen bepalen.
  • Je weet de plaatsen in de klantreis waar extra klantcontact of ander klantcontact gewenst is.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Klantreis samenstellen
Er wordt in kaart gebracht op welke momenten de klant momenteel in aanraking komt met de organisatie, om te achterhalen op welk moment de klant nog meer bereikt moet worden, om hem over te laten gaan tot een aanvraag of aankoop van een product of dienst.