GRIPatwork

Medewerkerstevredenheids-
onderzoek uitvoeren

Het bepalen van de onderzoeksthema’s, het opstellen van vragenlijsten, uitvoeren van het onderzoek, analyse van de resultaten en vaststellen van vervolgacties om tevredenheid op bepaalde thema’s te verhogen.

Probleemstellingen

  • Wij weten niet waarover onze medewerkers wel of niet tevreden zijn.
  • Er is sprake van ongewenst verloop onder het personeel.

Wat levert het op?

  • Inzicht in de (on)tevredenheid van medewerkers.
  • Concrete input om vervolgacties te kunnen bepalen om tevredenheid te verhogen.
  • Medewerkers die tevreden zijn over hun werk, de werkomgeving en de organisatie presteren beter en dragen bij aan het succes van de onderneming.
  • Tevredenheid op de werkvloer leidt bovendien tot hogere arbeidsproductiviteit, lager ziekteverzuim en meer klantvriendelijkheid.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Medewerkerstevredenheids-
onderzoek uitvoeren
Het bepalen van de onderzoeksthema’s, het opstellen van vragenlijsten, uitvoeren van het onderzoek, analyse van de resultaten en vaststellen van vervolgacties om tevredenheid op bepaalde thema’s te verhogen.