GRIPatwork

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.

Probleemstellingen

  • We behalen onze omzetdoelstellingen niet.
  • Lead worden niet consequent opgevolgd.
  • Verkoopkansen worden niet optimaal benut omdat we niet op de hoogte zijn van klantstatistieken.
  • Medewerkers kunnen de status van potentiële klanten niet raadplegen in een centraal systeem.
  • We werken met meerdere systemen maar die zijn niet op een doeltreffende manier met elkaar gekoppeld.
  • Onze huidige systemen ondersteunen onze bedrijfsprocessen niet optimaal.

Wat levert het op?

  • Alle contact- en klantinformatie en statussen zijn georganiseerd in één systeem.
  • Leadopvolging verloopt gestructureerd.
  • Inzicht in verkoopstatistieken.
  • Werk kan gemakkelijk worden overgenomen bij afwezigheid van medewerkers.
  • Overzicht.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Implementatie monday.com als CRM
In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.