GRIPatwork

Socialmediakanalen beheren en resultaten meten

Het vaststellen van prestatiesdoelen voor één/meer social mediakanalen, het maken van een actieplan om de opgestelde prestatiedoelen te behalen, o.a. door het creëren en plaatsen van content.

Probleemstellingen

  • Wij weten niet wat het resultaat is van social media uitingen.
  • Klanten worden onvoldoende herinnerd aan waar wij als organisatie voor staan en wat we kunnen bieden.
  • De verwachtingen van de afnemers zijn niet in lijn met hetgeen wij leveren (te hoge of te lage verwachtingen).
  • Ons merk is (nog) geen begrip binnen onze branche.

Wat levert het op?

  • Vergroten online zichtbaarheid van je bedrijf.
  • (Potentiële) klanten zullen jouw bedrijfs-, merk- of productnaam eerder herkennen en blijft on top of mind.
  • Employer branding: een onweerstaanbare organisatie bouwen voor talent.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

Socialmediakanalen beheren en resultaten meten
Het vaststellen van prestatiesdoelen voor één/meer social mediakanalen, het maken van een actieplan om de opgestelde prestatiedoelen te behalen, o.a. door het creëren en plaatsen van content.