GRIPatwork

SWOT-analyse

In kaart brengen en analyseren van de interne sterktes en zwaktes en extern de kansen en bedreigingen; op basis hiervan wordt vervolgens de strategie bepaald of bijgesteld.

Probleemstellingen

  • Wij hebben geen kennis van de sterke en zwakke punten en de kansen en bedreigingen van onze organisatie.

Wat levert het op?

  • Een SWOT analyse helpt inzicht te krijgen in de sterke en zwakke punten en kansen en bedreigingen van een organisatie.
  • Sterke punten kunnen optimaal worden ingezet om de doelstellingen van de organisatie te behalen.
  • Zwakke punten kunnen effectief worden aangepakt om te kunnen anticiperen op veranderende omstandigheden in de markt.
  • Mogelijkheid om kansen optimaal te benutten.
  • Mogelijkheid om voortijdig te anticiperen op bedreigingen in de markt.
  • Een vertaling van een SWOT-analyse naar een concreet actieplan helpt om ervoor te zorgen dat bedrijfsdoelstellingen worden behaald.

Geïnteresseerd in deze Module?

Zou je willen weten of deze Module iets voor jouw organisatie is? 

Gerelateerde Modules

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Procesoptimalisatie

Implementatie monday.com voor project- en procesmanagement

Het in kaart brengen van het proces of project, aanmaken van taken, toewijzen van taken aan verantwoordelijken, doorvoeren van automatiseringen en afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Branding & webdesign

Branding

Met deze module zorgen ervoor dat jouw bedrijf goed gebrand wordt met o.a. een merknaam, logo, slogan, typografie, kleuren, tone-of-voice en beelden en vatten dat samen in een Brand Style Guide. Ook zorgen we voor een duidelijke positionering van jouw bedrijf.

Meer informatie over deze Module

Vraag hier direct meer informatie aan over de volgende module en we nemen contact met u op.

SWOT-analyse
In kaart brengen en analyseren van de interne sterktes en zwaktes en extern de kansen en bedreigingen; op basis hiervan wordt vervolgens de strategie bepaald of bijgesteld.