GRIPatwork

Modules

Kies uit tientallen modules en leg de focus op datgene waar jouw organisatie behoefte aan heeft.

Sales & marketing

Implementatie monday.com als CRM

In kaart brengen van het huidige werkproces en informatiebehoefte, het inrichten van het systeem, doorvoeren van automatiseringen en het afstemmen van een duidelijke werkwijze.
Sales & marketing

Klantreis samenstellen

Er wordt in kaart gebracht op welke momenten de klant momenteel in aanraking komt met de organisatie, om te achterhalen op welk moment de klant nog meer bereikt moet worden, om hem over te laten gaan tot een aanvraag of aankoop van een product of dienst.
Sales & marketing

Leadopvolging via ActiveCampaign

Het onderbrengen van al je leads in één systeem en het organiseren en automatiseren van de lead opvolging.
Sales & marketing

Leadgeneratie en -conversie

Het vaststellen van prestatiedoelen, het in kaart brengen van de doelgroep, het creëren van één of meer online campagnes en het monitoren van de prestatiedoelen.
Sales & marketing

Socialmediakanalen beheren en resultaten meten

Het vaststellen van prestatiesdoelen voor één/meer social mediakanalen, het maken van een actieplan om de opgestelde prestatiedoelen te behalen, o.a. door het creëren en plaatsen van content.
Sales & marketing

Strategisch marketingplan opstellen

Het opstellen van een strategisch marketingplan start met het analyseren van de visie, missie, strategie en bedrijfsdoelstellingen. Vervolgens wordt er een SWOT-analyse uitgevoerd om de marketingstrategie te kunnen bepalen. Daarna wordt deze omgezet naar concrete acties en middelen om het doel te bereiken.